dinsdag 6 november 2012

De Duitse oplossing


o jee
dat geleuter over doping in de wielersport blijft aanhouden
verrassing het blijkt om georganiseerde misdaad te gaan

ik hou nogal van de duitse oplossing
de tv zendt al jaren geen wielerwedstrijden meer uit
hoe anders in vlaanderen

private media doen wat ze willen
voor de openbare omroep valt me dat moeilijker
de wieleruitzendingen zijn peperduur
met de zichtbaarheid die deze opleveren geeft de vrt al jarenlang geld aan de sponsors en organisatoren van deze ‘sport’
geld dat die sponsors gebruiken om de bedriegers te betalen
hoe zei tatcher dat
i want my money back
dat kan niet meer helaas
maar de vrt gaat gewoon verder
kunnen mensen met andere interesses dan michel wuyts en zijn gevolg aangesteld worden
en als de overheid de fiets genegen is
kan ze het geld voor wielrennen op tv niet investeren in veilige fietspaden

wat de renners betreft
pfff
do we really need another million dollar hero
do we really need another million dollar star
betaal ik belastingen om te mogen lezen dat iemand met dat geld een lamborghini koopt
de romeinen eerden vele goden
de katholieke kerk installeerde vele heiligen
mag vlaanderen wat protestantser worden
een samenleving heeft professioneel wielrennen minder nodig
dan ik mijn fietstochten